
Site Hendrick de Keyser Monumenten
ENERGIEK, SECUUR en ORGANISATORISCH STERK
‘Hendrick de Keyser Monumenten’ is hét nationale goede doel voor het behoud en beheer van monumenten. De omvang van onze collectie met 435 woonhuizen gebouwd tussen 1495 en 1980, verspreid over Nederland is uniek. De bouwkunst, architectuur en interieurs zijn buitengewoon en veelal origineel. Eenmaal verworven panden blijven voor altijd in ons bezit en hiermee spelen wij een belangrijke rol in het erfgoedbeheer van verleden, heden en toekomst.
Hendrick de Keyser houdt bijzondere gebouwen zorgvuldig in stand voor toekomstige generaties. Daarom vindt de Vereniging het belangrijk dat publiek kan kennismaken door de huizen te bezoeken én erin te wonen, werken en logeren. Voor de verhuur van onze huizen zijn wij op zoek naar een medewerker administratie vaste verhuur. Je bent verantwoordelijk voor de administratie en de communicatie met onze (potentiële) huurders.
Wij zoeken een collega voor de backoffice die ons team Vaste Verhuur komt versterken en die, net als wij, de passie en het vakmanschap voor het behoud en verhuren van monumenten wil delen met heel Nederland.
Taken en verantwoordelijkheden
- Administreren, vastleggen en archiveren van data ten behoeve van aanvang, wijziging en beëindiging van huurders en huurkandidaten;
- De correspondentie en het agendabeheer rondom het verhuurproces (niet financieel);
- Het eerste aanspreekpunt voor (kandidaat) huurders en makelaars;
- Opstellen en administratief afwikkelen van huurovereenkomsten en de bijbehorende documenten;
- Vastleggen, beoordelen, controleren en bevestigen van inschrijvingen en huuropzeggingen van (kandidaat) huurders.
Profiel
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op HAVO, MEAO werk-, denkniveau;
- Juridisch en administratief inzicht, (basis-)kennis van het huurrecht;
- Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functies in vastgoedorganisaties;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk;
- Kennis van Microsoft Office en vastgoedsoftware (programma’s);
- Resultaatgericht, kritisch, secuur, organisatorisch sterk, flexibel;
- Zelfstandige werker, maar een initiatiefrijke teamspeler;
- Affiniteit met architectuur (geschiedenis).
Wij bieden
- een zeer afwisselende werkomgeving aan de Herengracht in Amsterdam;
- veel eigen verantwoordelijkheid en zelfstandig optreden;
- een marktconform salaris; de functie is gewaardeerd in schaal G van de architecten-cao.
- collegiale werksfeer; minimaal 29 vakantiedagen per jaar bij een full time aanstelling;
- een premievrije pensioenopbouw.
- aanstelling in eerste instantie voor een periode van een jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Solliciteren
Jouw motivatiebrief met CV (beide als PDF) ontvangen wij graag vóór 11 maart 2023 per e-mail, [email protected] o.v.v. vacature medewerker administratie vaste verhuur.
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Erik IJzer, teamleider Vaste Verhuur, mobiel 06 -82983678.