Site Van Spronsen Makelaars

In de rol van binnendienst medewerker makelaardij ben jij onmisbaar! Iemand die ongevraagd werk uit handen neemt, administratief een kei is en het fijn vindt om in een professioneel & leuk team te werken!

Werken als binnendienstmedewerker op ons makelaarskantoor is dynamisch, elke dag is namelijk weer een nieuwe uitdaging! In deze functie schakel je veel met mensen daarom ben je communicatief vaardig, durf je kritische vragen te stellen, weet je mensen te overtuigen en leg je makkelijk contact op ieder niveau.

Wij zoeken een vrolijke collega die onze makelaars administratief ondersteunt, het agendabeheer verzorgt, contact heeft met onze opdrachtgevers, telefonisch informatie verstrekt aan woningzoekers, rapportages uitwerkt en die ondanks de hectiek van alle dag de rust en het overzicht kan bewaren. 

Wanneer ben jij de ideale kandidaat?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in de richting van bijvoorbeeld (directie)secretaresse en/of managementassistent(e);
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent woonachtig in de Hendrik-Ido-Ambacht of omgeving;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring;

 

Wij zijn een hecht team & vinden het belangrijk dat jij binnen ons team past! Jouw sollicitatiebrief is voor ons de eerste kennismaking dus doe je best!

Wil je meer over ons weten? Kijk dan vooral op onze website of Social Media kanalen.

Zie jij jezelf al bij ons werken? Stuur je motivatiebrief en CV met foto naar Barbara Van Hoogdalem via [email protected]  
Wil je liever eerst telefonisch contact, bel dan tijdens kantooruren naar 078-681 25 66.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

  • Locatie Hendrik-Ido-Ambacht
  • Aantal uren 40 uur per week
  • Salaris tot €10000,-
Direct solliciteren