
Site AMB Makelaars
Ter aanvulling van onze binnendienst is het leukste makelaarskantoor in ’s-Hertogenbosch op zoek naar jou!
Wij zoeken: een gemotiveerde secretaresse die weet wat het is om ondersteuning te bieden met een commerciële insteek die onze binnendienst komt versterken.
Je bent een aanspreekpunt op kantoor, het visitekaartje van de makelaardij en dus representatief. Je verzorgt communicatie naar buiten via de diverse kanalen als telefonie, e-mail en de social media met een persoonlijke touch.
Daarnaast is het belangrijk dat je de algehele presentatie van het kantoor verzorgt o.a. de raampresentaties, aankleding van kantoor, woningpresentaties, brochures, archief werkzaamheden en dergelijke.
Woorden als accuraat, nauwkeurig, zelfstandig, stressbestendig en dienstverlenend zijn woorden die jou het beste omschrijven.
Binnen de makelaardij worden geen standaard kantoortijden gehanteerd, dus je moet zeker geen 9-5 mentaliteit hebben en bereid zijn om ruim 40+ uren te werken.
Ervaring in de makelaardij en/of kennis van Realworks is een pré, bij voorkeur woonachtig in de stad ’s-Hertogenbosch, Vught of directe omgeving.
Wat bieden wij: een pittige en uitdagende functie op een dynamisch en snel groeiend, AMBitieus makelaarskantoor. Een leuke werkplek in het nieuwe centrum van ‘s-Hertogenbosch waar een gedreven team samen werkt aan het beste resultaat.
Bij ons staat de klant centraal en hechten wij veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening! Kun jij ons helpen dit niveau hoog te houden, dan komen we graag met je in contact. Stuur ons je sollicitatie en overtuig ons waarom jij de beste kandidaat bent om ons team te versterken.
Alleen sollicitaties per e-mail met motivatie en cv v.v. foto worden in behandeling genomen.
Publicatiedatum:
20-03-2017
Website:
www.amb-makelaars.nl
Telefoon:
073-7113700
email:
[email protected]
Uur per week:
40+
Overige informatie:
contactpersoon: Nienke van Gogh
acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld