• Amsterdam
  • Solliciteren is gesloten

Site De Hypotheekshop

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan bij een ambitieus bedrijf in de financiële dienstverlening? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij welk bedrijf kom je te werken?
CMIS Group is een internationaal opererende multi-asset class servicer met meer dan EUR 7 miljard aan assets onder beheer. CMIS Group is een organisatie met ca. 170 ambitieuze medewerkers. We gebruiken Fintech oplossingen om traditionele processen te verbeteren. CMIS Group zit achter verschillende bekende hypotheekformules. Denk hierbij aan De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Merius Hypotheken.

Op welke afdeling kom je te werken?
Je werkt op de afdeling CMIS Franchise. CMIS Franchise is met de labels De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur de grootste franchisegever voor financieel adviseurs in Nederland. Wij hebben inmiddels ruim 250 kantoren. Wij geven franchisenemers de ruimte om zich volledig te kunnen focussen op succesvol ondernemen en het geven van financieel advies, zodat (potentiële) huizenkopers en –bezitters verantwoorde keuzes kunnen maken rond eigen woningbezit. We zijn initiatiefrijk en altijd op zoek naar verbetering. Je werkt in het team Account Support & Relatiebeheer.

Hoe ziet de functie eruit:
Jij bent het interne aanspreekpunt voor de bij CMIS Franchise aangesloten intermediairs van De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur en (potentiële) nieuwe intermediairs. Je hebt telefonisch en per mail contact met hen. Jij kunt zowel onze bestaande als startende intermediairs het gevoel geven dat zij zich aansluiten bij een professionele en betrouwbare organisatie en zorgen voor een juiste, snelle en efficiënte verwerking van hun mutaties. Je kunt snel schakelen, meedenken met de intermediair en met gerichte oplossingen komen. Je werkt nauw samen met naaste collega’s van  diverse interne en externe afdelingen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor het bijhouden van de tussenpersoonsadministratie en verwerken van mutaties in de diverse systemen, waaronder CRM
  • Alle werkzaamheden met betrekking tot het aan- en afmelden van medewerkers van onze intermediairs
  • Verantwoordelijk voor werkzaamheden in relatie tot onze Business Partners
  • Medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en versterken van de relaties met de huidige intermediairs
  • Het maken van diverse rapportages

Tot jouw competenties reken jij:

  • Enthousiasme; veel plezier in je vak
  • Accuraat
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift
  • Communicatieve en sociale vaardigheden
  • Samenwerken
  • Flexibel
  • Klantgerichte en commerciële instelling

Wij bieden jou:

  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving in de financiële dienstverlening
  • Marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • 25 vakantiedagen
  • 32-urige werkweek, 36 of 40 uur is ook bespreekbaar

Jij solliciteert zeker als je:

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding hebt
  • Affiniteit hebt met de financiële dienstverlening
  • Minimaal 3 jaar werkervaring hebt in een administratieve functie in een dienstverlenende omgeving
  • Het WFT Basis diploma hebt of bereid bent dit binnen enkele maanden te behalen
  • Kennis hebt van de MS Office applicaties en een CRM-systeem
  • Wel van een online quiz houdt!

Bijzonderheden

Door het coronavirus werken we op dit moment vanuit huis. Het is onduidelijk wanneer we terug kunnen naar kantoor. De standplaats voor deze functie is Amsterdam Sloterdijk. We verwachten meer vanuit huis te blijven werken, ook als het coronavirus weer onder controle is.

Stuur je CV en motivatiebrief naar:

Paul Baas [email protected]

 

  • Locatie Amsterdam
  • Aantal uren 32 uur per week
  • Salaris
Direct solliciteren