• Utrecht
  • Solliciteren is gesloten

Site Domvast Makelaars

Wil jij impact maken door jouw collega’s de kans te bieden om het verschil te maken bij de klant? Is jouw
belangrijkste drijfveer, dat je het werk voor collega’s net dat beetje gemakkelijker en leuker maakt, zodat de
bedrijfsvoering soepel verloopt? Signaleer jij knelpunten, die je met je proactieve houding direct probeert op te
lossen? Dan zoeken wij jou!

 

Jij gaat ervoor zorgen dat bij Domvast, alles in de basis klopt. Jij bent voor ons de vraagbaak voor zaken die niet
direct met onze corebusiness te maken hebben (ICT, facilitaire zaken, organisatie, communicatie).

 

Jij bent de verbindende schakel binnen Domvast en mede door jouw inzet voelen onze collega’s en klanten zich
gehoord, gezien en gewaardeerd. Vanuit jouw verbindende rol heb je een goed beeld van de processen. Zie je
verbetermogelijkheden, en ga je daarmee direct aan de slag. Je hebt een proactieve houding en door jou, hebben
de collega’s continu inzicht in de voortgang van de werkzaamheden.

 

Er wordt een beroep gedaan op jouw commerciële talent, je bent dienstverlenend aan onze makelaars en zorgt
dat zij hun werkzaamheden optimaal kunnen verrichten. Jouw werkzaamheden zijn onder andere:

  • De makelaars op kantoor zoveel mogelijk faciliteren en ondersteunen in hun werkzaamheden;
  • Het beheren van diverse agenda’s;
  • Het opstarten van de woningmarketing;
  • Het opstellen van koopaktes;
  • Het uitvoeren van diverse kantoor gerelateerde en secretariële werkzaamheden;
  • Het uitvoeren van diverse marketing werkzaamheden.

 

Wie zijn wij?
Domvast Makelaardij is een toonaangevend en dynamisch makelaarskantoor. Wij opereren in Utrecht en
omgeving. Onze werkzaamheden bestaan uit de begeleiding van aankoop- en verkoopopdrachten van woningen,
het uitvoeren van woningtaxaties, het verhuren van woningen en begeleiden van aankoop-verkoop van
beleggingsobjecten.

 

Ons kantoor bevindt zich op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Ons huidige team bestaat uit vijf enthousiaste
mensen die een prettige werksfeer belangrijk vinden en samen hard werken aan een mooi resultaat. Wij streven
naar optimale service, begeleiding van onze opdrachtgevers en een hoge klanttevredenheid. Dit is essentieel om
onze goede positie in toekomst vast te houden en te verstevigen. Wij onderscheiden ons door onze persoonlijke
aandacht, marketingstrategie en krachtige netwerk.

 

Wat heb je te bieden?

  • Een afgeronde MBO+
  • opleiding (Schroevers Office manager of vergelijkbaar of KRMT gecertificeerd);
  • HBO denk- en werkniveau;
  • Met de bereidheid om een assistent makelaarsopleiding te volgen;
  • Bekend in de makelaardij (pré);
  • 2 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring met administratieve processen, secretariële ondersteuning, MS Office pakketten;
  • Beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week;
  • Vloeiend in Nederlands, in woord- en geschrift;
  • Goed in Engels, in woord- en geschrift;
  • Een dienstverlenende, ondernemende teamspeler, met goed ontwikkelde sociale- en communicatieve
    vaardigheden;
  • • Een klantgerichte houding en een frisse verschijning;
  • • Structuurmatig te werk gaat en standvastig is met werkprocedures;
  • • Een scherp waarnemingsvermogen, integer, maar bovenal een betrokken en energieke collega!

 

Wat bieden wij?

  • Salaris marktconform;
  • Volledige OV-vergoeding of woon-werkverkeer reiskostenvergoeding van 0,19 cent per km (vanaf 10 km enkele reis);
  • Een uitdagende werklocatie;
  • Leuke collega’s.

 

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen?

Stuur dan je motivatiebrief en CV naar:
Domvast B.V.
t.a.v. Naomi van der Wal
Amsterdamsestraatweg 562
3553 EP Utrecht
naomi@domvast.nl
Voor vragen, neem gerust contact met ons op: Naomi van der Wal (030-2230231).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature, wordt niet op prijs gesteld.

  • Locatie Utrecht
  • Aantal uren 32 uur per week
  • Salaris
Direct solliciteren